Kære kunder og besøgende

    Det er med stor tristhed vi i dag kan informere om at STS Education AB (det svenske moderselskab) og STS Danmark begge er blevet begæret konkurs, grundet den enorme påvirkning Covid-19 har haft på os og rejsebranchen generelt.

    Vores hovedprioritet lige nu er at være der for vores udvekslingselever, og vi gør alt i vores magt for at de ikke bliver påvirket af denne situation. Vi arbejder netop nu på at sørge for, at der bliver taget hånd om de udvekslingselever som allerede har startet deres high school ophold – og vi vil ligeledes gøre vores bedste for at dem som har en snarligt planlagt afrejse, stadig kan komme afsted. Heldigvis er moderselskabet STS Education AB blevet opkøbt af solide investorer, og vil derfor fortsætte med at operere på det nordiske marked.

    Hvis du har nogle spørgsmål, kan du kontakte os på 44 40 44 47 eller info@sts.dk. Vores åbningstider er mandag-torsdag 10:00-15:30 og fredag 10:00-15:00.

    FAQ

    • Jeg skal afsted på high school op et par uger. Kan jeg stadig tage af sted?
      Ja, vi fortsætter med at arbejde med afrejser, så vi sikrer os at du kan komme afsted som planlagt. Mange af vores elever er allerede taget afsted og alt er gået rigtig godt.
    • Jeg er allerede taget afsted på mit udvekslingsophold. Kan jeg beholde min kontaktperson i mit værtsland, nu hvor STS er gået konkurs?
      Ja, vi vil være her for dig, i løbet af hele dit ophold. Alle vores kollegaer og partnere over hele verden, arbejder som hidtil og vil tage sig godt at jer.
    • Jeg har booket min rejse for året 2021. Kan jeg stadig komme afsted?
      Ja, vi fortsætter med at arbejde som planlagt.
    • Jeg har afbestilt min rejse. Hvornår får jeg mine penge tilbage?
      For jer, som har aflyst jeres rejse, har I følgende to muligheder:
    1. En personlig voucher med det nye opkøbte STS, som vil være på det beløb du hidtil har indbetalt til STS. Voucheren vil gælde i 2 år.
    2. Den anden mulighed er at få dit tilbagebetalingskrav behandlet af den enhed, der har ansvaret for at styre konkursen. Kontakt den konkursansvarlige for det svenske selskab for mere information: stsinfo@glimstedt.se

    Vi vil vende retur med mere information, når vi har det, men du kan også altid kontakte os.

    Vi er rørt og overvældet over alt den støtte og forståelse vores kunder har vist os i denne triste situation. Mange tak fra hele det danske STS team.